torsdag 22 november 2012

25% kvar

idag har jag varit gravid i 30 veckor. Ska jag vara ärlig så känns det LÅNGT kvar, 10 veckor liksom. Som tur är jobbar jag bara nästa vecka sen blir jag hemma i två månader innan bebisen kommer. Så förhoppningsvis ska man ha ork att få något gjort här hemma med. Känner att jag ligger efter med mycket. Sambon har börjat med att renovera groventrén och behöver nog inte säga mer än att det är lite kaos här hemma på grund av det. Använder ju alltid den i vanliga fall och behöva slänga kläderna på stolar och ha kläder slängda överallt är inget jag direkt gillar. Men som sagt så kommer det bli KANON när det blir färdigt. Mycket mer plats och när vi har råd att köpa nya hallmöbler så blir det mycket mer förvaring, vilket behövs när familjen växer;).
Har så mycket vi skulle vilja göra här hemma nu, men som vanligt så handlar det om ekonomi. Vi har alltid haft inställningen att om vi vill ha något eller göra om något så spar vi ihop pengar istället för att låna. Även om det känns tungt ibland så är det när man väl har fått ihop pengar väldigt kul att få göra om eller köpa något.
Nu måste jag återgå till mins små troll innan dom river stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar