måndag 1 augusti 2011

Sommardag

idag känner jag mig glad för att...


  • William blir 3 månader idag. Galet så fort tiden går.

  • vi har varit och shoppat en massa presenter på Thuns idag.

  • jag och pojkarna är i Dyvlinge och är hus och hundvakt. Ikväll kommer även sambon och Yoshi.

  • Oliver ska få bada badkar nu. Gäller att passa på när vi ändå är här:).

  • imorgon blir det första vaccinationen för William, skönt att fåd et gjort.

  • vi har haft en toppen helg med vänner och familj.

  • nu har det ÄNTLIGEN vänt med potträningen. Det går nu super och Oliver har varit helt torr hela dagarna nu i flera dagar. Blev ju ett ordentligt bakslag där vid flytten och allt, så nu är det skönt att se att det går framåt igen.

  • jag har två underbara söner som jag älskar över allt annat.

Gör en måndagslista du med, det är verkligen en perfekt start på veckan:). Här kan du även läsa fler som skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar