tisdag 30 augusti 2011

Älskade det

Shit så kul det var med Zumba, känner fortfarande hur det kryper i hela kroppen. Skulle ha kunnat kört ett pass till redan nu, love it:). Och hade jag haft lite bättre ekonomi så hade jag lätt gått på afron med (provade ju lite av det med idag). Älskar att dansa och ännu bättre är det när man gör det som träning. Lite synd att det bara är en gång i veckan bara. Men till nästa termin kanske man kan ta båda kurserna, skulle vara perfekt med två pass i veckan känns det som.
Blev även lite övningskörning med lillesyster då hon också går med på zumban så då fick jag både hämta och skjutsa hem henne och då var det ju lika bra att passa på med att hon fick köra. Lika bra gick det den här gången.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det mys med sambon i soffan.

1 kommentar:

  1. Vad kul att det kändes så bra :) Jag vill gå på afro nästa termin! ;-)

    Hur går Oliver på förskolan resten av veckan? Får se om min förkylning ger med sig så att vi kan gå på öf både torsdag och fredag :)

    kramar

    SvaraRadera