lördag 27 augusti 2011

OMG

Hittade även denna bild.
Den här bilden är tagen exakt en vecka innan vår lilla skatt kom. Som sagt så samlade jag på mig MASSOR med vätska den här graviditeten, speciellt dom 5 sista veckorna. När det här bilden är tagen så hade jag inte rört mig på hela dagen, bara mellan soffan och sängen. Och då kan jag ju säga att det blev MYCKET värre innan William bestämde sig för att komma ut. Kunde ju nästan inte gå dom två sista veckorna. Blir nog att spara den här bilden, kan behöva den som en tankeställare. Jag menar med tanke på alla som precis har fått eller snart ska ha barn så känner jag mig REDAN sugen på en till;). Nej, vadå bebissjuk:).

1 kommentar:

  1. Förstår att det var jobbigt på slutet! :S
    Jag är också bebissjuk men jag längtar lite för mycket efter att börja jobba lite igen så fler bebisar får vänta :)

    SvaraRadera