onsdag 17 augusti 2011

Blir snart galen

ibland undrar jag verkligen hur jag ska orka igen den här trots perioden. Känns som att den har pågått ett tag nu och ungen är ju för fasiken inte ens tre än:/. Just nu har våran älskade son vaxproppar i öronen och är otroligt störig. Sen det här med grinandet, å herre gud säger jag bara. Så fort han inte får som han vill så är det som att han försvinner in i en annan värld, måste då ta tag i honom för att han ska sluta grina. Oftast får han gå in på sitt rum och "grina av sig lite". Då brukar han lugna sig när antingen jag eller H kommer in efter ett tag, men vissa gånger kan han grina HUR länge som helst. Hmm grannarna lär ju tro att man sysslar med barnmisshandel eller något:/. Som tur är har vi bara äldre grannar som själv har barn/barnbarn. Hoppas dom kommer ihåg hur det var när deras egna var små;).
Nu har jag förberett inför imorgon. Då blir det date med dom bästa:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar