måndag 15 augusti 2011

I´m back

efter en välbehövlig bloggpaus så känner jag att blogg lusten äntligen har kommit tillbaka:).
Så då är det ju lika bra att börja med en härlig måndagslista;).
Idag känner jag mig glad för att...
  • Oliver är nu blöjfri under dagarna och har varit det i några veckor nu. Senaste två veckorna har vi varit mycket hemifrån och det har kommit någon olycka här och där, men mestadels så har han varit torr:).
  • vi har en date inplanerat med Anna & Malin (+ barn så klart) nu i veckan.
  • vi har varit på en MASSA kalas den här månaden och några till blir det inom en månad också;).
  • jag har två helt underbara söner. Och även fast Oliver är inne i en ordentlig trots ålder så har han sina stunder som man bara avgudar den där ungen.
  • jag har världens bästa sambo, som jag hoppas få dela resten av mitt liv med. Älskar dig.

1 kommentar:

  1. Anna P lilla syster15 augusti 2011 kl. 20:21

    Saknar punkten övningsköra med lilla syster en massa :D hahaaa nu måste vi komma igång vill ha det innan snön kommer :)

    SvaraRadera