måndag 29 augusti 2011

Måndag 29/8

idag känner jag mig glad för att...
  • vi har mycket roligt inplanerat i veckan.
  • det går bra för Oliver på inskolningen.
  • ja har ganska exakt ett år kvar hemma, nice.
  • den här veckans ska jag börja komma igång ordentligt, blir långpromenad (kanske springer lite med) redan ikväll och imorgon kör zumban igång.
  • jag beställde en vinterjacka igår (trotts att jag egentligen inte har råd, men måste man så måste man). Hade 50% rabatt så då var det lika bra att passa på.
  • jag har två underbara söner som jag älskar mest av allt.
  • H har ledig vecka och ikväll blir det förmodligen mys med att hyra film. Så hoppas, hoppas att barnen vill somna i skaplig tid.

1 kommentar:

  1. Somnade de i bra tid? Här hemma tog det en evighet för Alexander att somna. Med all stimulans igår trodde jag att det skulle gå fort liksom. Tror han är nervös inför dagisstarten. Han blev jätteledsen idag när jag sade att vi skulle dit :(

    SvaraRadera