fredag 19 augusti 2011

Visst är det konstigt

sitter och väntar på att Oliver ska komma hem så jag sen kan krypa ner i sängen och sussa. Blir en tidig morgon imorgon.
Började som sagt att packa i ordning ich märka saker som skulle säljas idag. Samtidigt skulle jag försöka städa undan lite här hemma. Gick inge vidare kan jag säga. Oliver hittade bara på en massa bus och William ville inte ligga eller sitta i babysittern själv. Så då fick Oliver istället åka till mamma för dom skulle åka och kika när Anna spelade fotboll. Så då fick jag lite tid att plocka och fixa här hemma. Gick som smort. Sen fixade jag räksmörgåsar till sambon och mig, som vi kunde mumsa på framför tvn. Tyvärr så hade dom ju kommit på att dom skulle iväg och FISKA igen, gah börjar bli skapligt less på det där fisket. Här hade man fixat så vi kunde få lite vuxentid ihop och då ska han dra iväg och fiska, KARLAR säger jag bara. nej men allvarligt så tycker jag det är jätte kul att H har hittat ett intresse, hoppas bara jag själv kan få lite "egentid" för mina intressen när man inte helammar. Men där är jag nog en ganska typiskt kvinna. Jag VILL vara med mina barn och min familj. Hittar helst av allt på något roligt med mina barn och min sambo. Sen är ju egentid alltid uppskattat också. Är ju aldrig fel att få längta lite efter sina finaste. Och något jag faktiskt vill göra ganska snart är ju att komma igång med träningen. Har hört att dom ska köra igång med Zumba nu i höst så det måste jag kolla upp. Har ju verkligen världens sämsta kondis och är hur otränad som helst, men jag ÄLSKAR att dansa så det skulle nog passa mig perfekt:).

3 kommentarer:

  1. nej va trist att du hade fixat en tid för dig o din sambo och sen så blir det inte av. de är tråigt..allt bra annars+ kram

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte också gå på Zumba i höst! Man har ju hört att det ska vara så roligt :)

    SvaraRadera
  3. Trist med vuxentiden :( det där fiskandet alltså. Undrar om de kommer pimpla i vinter? :S
    Jag vill också zumba! Ska det bli i sporthallen då eller är det kurs?

    Ska vi ta öppna förskolan imorn? Jag ska kika på hemsidan om det var ute eller inne sen när vårt internet hoppat igång. Jobbigt surfa med mobilen. Skriver ut grötproportionerna då med.

    SvaraRadera