torsdag 4 augusti 2011

Sol sol sol

vilket väder vi har:). Tänker verkligen inte klaga för jag vet att när det väl kommer att börja regna så kommer det säkert inte sluta på ett bra tag.
Idag tog vi oss en sväng till lekparken eftersom vi ändå behövde handla. Sen har vi mest varit hemma hela dagen och inte gjort något alls. Nu på kvällningen mötte vi upp Danne & Madde med Vito och sen gick vi upp till badet. Mycket populärt av hundarna, även fast H fick bära ut Yoshi så han skulle doppa sig ordentligt. Så nu skulle jag behöva borsta honom ordentligt men det får jag ta imorgon, om jag hinner. Har ju lite fullspäckat imorgon med:). Först blir det att gå upp till badet med Anna och barnen, så blir vi där tills det är dags för lunch. Sen efter lunchen måste jag hem till lillasyster och släppa ut hundarna. Sen är det bara hem och börja fixa maten, eller om H får stå för den imorgon;). Har ju bjudit över Danne, Madde och svärmor på middag.

1 kommentar:

  1. Nej så tänkte jag också, så inget regn nu får vi hoppas. Jag mår illa lite till och från, men de brukar gå över när jag äter nått (oftas). Men har inte kräkts på ett tag nu och hoopps jag slipper det. för de är inge kul. annars mår jag bra :) kram

    SvaraRadera