torsdag 9 september 2010

Ser i kors

idag har det varit minst sagt fullt upp på jobbet. Först var det bussutflykt, sen fyllde en av våra tanter 90 år. Märkte att det blev otroligt tung att jobba kväll efter man varit borta med dom på em. Fy fasiken så trött jag var när vi kom tillbaka. Aja var bara att bita ihop och ta sig igenom kvällen. Fick iaf 1,5h komptid som jag kan ta ut sen.
Imorgon jobbar jag fm, blä för det. Det är ju tur att jag jobbar med min fina då;). Och slutar tidigt gör vi också, YES. Då blir det att åka hem och städa (om jag inte kan få H att göra det innan jag kommer hem).

Det är skolfoto på Olivers dagis imorgon. Har lagt fram kläder så det är lätt för H imorgon. Hoppas verkligen att det blir bra. Förra året knäppte vi ju kort på två ställen. Först Barnenes hus och sen på babycafét, så då kunde man ju välja bort något ifall dom blev dåliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar