onsdag 1 september 2010

Hösten är här

nu är september här och det betyder ju också HÖST. Tycker det är jättemysigt på hösten trotts att jag har en tendens att bli lite deppig just den här årstiden.
Förra året klarade jag mig bra, men det var nog för att jag hade den stora äran att vara hemma med våran lilla prins:). Älskade verkligen att vara hemma på mammaledighet. Många tycker det blir långtråkigt. Men vi hade mer inplanerat då än vad vi har nu. Nu bli det ju tyvärr på tok för mycket tid som går åt till jobb:/.

Igår tog vi iaf, HELA familjen oss ut i skogen för att plocka lite svamp. Hittade tyvärr inte så mycket. Och dom vi hittade var väldigt små, så vi sparade dom till ett senare tillfälle;). Ist blev det att plocka lite blåbär. Oliver tyckte det var jättegott att gå och äta direkt ur korgen, busungen där:).

Idag är jag och Oliver som sagt lediga från jobb och dagis. Det är vi imorgon med, me like:). Nu ska vi bara se vad vi ska hitta på. Börjar få abstinens efter mina två fina damer. Vill bara ses och prata av mig. Men det är inte det lättaste att få till nu när vi alla tre jobbar:/. Skillnad var det när man var mammaledig, då kunde man planera in flera dater/vecka. Nu får man vara glad om man hinner ses varannan vecka:(. Miss you girls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar