torsdag 23 september 2010

Ledig idag

och det är den ändå lediga dagen jag ahr just denna vecka:/. Så man tycker ju kanske att jag skulle försöka ta det lungt så man orkar jobba helgen. Men tyvärr finns det på tok för mycket att göra här hemma.
Har iaf hunnit
  • klippt gräset och städat lite på tomten. Självklart så hjälpte Oliver till:).
  • bäddat rent i sängarna.
  • tvättat två maskiner.

Nu ligger Oliver och sover sen ett tag tillbaka och jag ska försöka städa lite här inne. Konstigt nog ser det ut som att orkan har dragit förbi här hemma:/.

Igår var vi iväg till Malin & Jonathan en sväng efter jobbet och maten. Skönt att få komma iväg och prata av sig lite. Tyvärr så var inte Oliver så nöjd speciellt länge och fick en del utbrott, vilket resulterade i att vi åkte hem ist. Dessvärre så var han så arg och skrek så mycket i bilen så jag hann inte mer än att åka en bit från parkeringen innan jag hör att han började spy. Bara att stanna och försöka få bort det mesta. Väl hemma igen fick H bada Oliver medans jag fick skura bilen och plocka ur bil barnstolen för att kunna tvätta klädseln. Misstänker att han var på tok för stött efter att ha varit på dagis sen tidigt på morgonen. För väl hemma så var han pigg och glad tills det var dags för oss alla att krypa isäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar