tisdag 7 september 2010

Jobb, jobb, jobb

hela dagen lång.
Jobbade som sagt till fyra idag. Efter det drog jag iväg till mamma på hennes jobba för att fördriva lite tid. Hade nämligen tid hos TANDLÄKAREN. Skulle laga ett hål, blä säger jag bara. Men nu är det gjort och det gick ganska smidigt ändå. Trotts att jag inte fattade ett ord vad tandläkaren sa:/. Som tur var fanns en tandsköterska där som snällt förklarade allt.
Väl hemma blev det inte direkt någon lugn och ro, ne för då kom H på att vi skulle städa bilarna invändigt. Hmm jag som verkligen ville slänga mig i soffan. Aja, var bara att bege sig ut igen.
Men nu känner jag mig rikitgt nöjd då bilen doftar RENT och jag har hunnit med att damsuga köket och hallen.
Nu SKA jag mysa ner mig i soffan. Ska bara göra lite välling till lillfisen.
Får väl hålla tummarna för att han ska sova bättre inatt än vad han gjorde natten som var. Fick inte många timmars sömn där inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar