lördag 4 september 2010

Efter en heldag på jobbet

är helt slut nu kan jag lova. Usch höst är verkligen inte rätt årstid för mig. Även om jag tycker om hösten och det är så otroligt vackert ute så känner jag att tröttheten tar över på tok för mycket:/. Känns verkligen tokjobbigt att jobba 100% just nu, vill bara vara hemma med min lilla plutt och gosa hela dagarna ist. Men det gäller ju att man tar till vara på dom lediga dagarna ist. På måndag blir det förmodligen en lekdate med dom bästa:). Skönt att ha något att se fram emot.

Ska snart krypa isäng tror jag, blir lite soffmys först bara. Oliver fick sova över hos mommo eftersom han ändå skulle vara där hela helgen. Kan vara skönt att få sova hela natten när man ska upp tidigt imorgon igen.
Efter jobbet imorgon blir det hem och städa en snabbis innan mina två älsklingar kommer hem. Får då är det mys med familjen som gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar