fredag 10 september 2010

Fredag= fett nice

har jobbat kortdag idag, bara till 12.30. Det kallar jag fredagslyx;).

När jag kom hem efter handlingen så får jag se att min käre sambo hade städat :D. Ni fårstår kanske hur glad jag blev.
Har en förkylning som smyger sig på, så nu kunde jag med gott samvete lägga mig i soffan och kika på tv ist för att städa:). Sov nog två timmar där och blev väckt lagom till att middagen var färdig (tacos). Så svar JA jag är världens lyckligaste, som har mina underbara pojkar.
Känner mig faktiskt mycket bättre nu. Måste ju hålla mig frisk, för imorgon har vi massa roliga saker inplanerat.
Först ska vi gratta Olivers kusin Amanda som fyller 4år IDAG. GRATTIS till stora tjejen.
Sen på em drar vi iväg till Anna med familj för lite mat och en massa prat och skojigheter. Malin med familj ska självklart dit också. Ska bli så kul att träffas alla.

Nej nu ska jag mysa med sambon en stund, sen ska Oliver bada. Tror jag också ska ta mig ett varmt och skönt bad ikväll. Tända en massa ljus och sen göra iordning en STOR kopp te, för att sen mysa ner mig i soffan igen. Låter som en ganska bra idé va;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar