fredag 24 september 2010

Fredag

vilket betyder jobb för min del. Usch känns inte alls kul att behöva jobba hela helgen:/. Men som tur är har jag en lugn vecka den som kommer. Skönt att ha något att se fram emot.
Eftersom både jag och H jobbar helgen så ska Eva komma ut hit och vara med Oliver hela helgen. Är så otroligt skönt att vi har en familj som ställer upp i dom här situationerna. Vi hade verkligen inte klarat oss utan dom. Eller så hade någon ut av oss varit tvungen att byta jobb.

Nu ska jag bara slappa tills det är dags att dra till jobbet. Måste väl försöka få i mig något ätbart också.

1 kommentar:

  1. Åh va skönt o få barnvakt. Åh jobbigt att jobba helgen, jag skulle ha gjort de också. men fick vabba. Alex vart sjuk. åh steffe hade brandjour. hoppas allt är bra med er. kram

    SvaraRadera