måndag 27 september 2010

Ny vecka= nya tag

kan ju säga att jag känner mig helt slut efter helgens jobb. Men nu är jag ledig och kan ladda upp batterierna;)

Här kommer min lista för den här veckan också.
Idag känner jag mig glad för att...
  • jag är ledig idag och imorgon, sen jobbar jag ons-fre, för att sen vara ledig i helgen:)
  • vi ska åka till Thuns idag för att spendera lite pengar.
  • Oliver har haft en jättebra helg tillsammans med sin farmor. Tack igen Eva för hjälpen.
  • om det blir fint väder imorgon ska vi ut hela familjen i skogen för att kolla efter svamp.
  • vi har en son som betyder allt för oss.
  • på lördag ska vi förmodligen åka och bada i simhallen.
  • bara solen är framme så är det hur härligt som helst att vara ute.

Gör som jag och skriv Jennyns måndagslista du med.

1 kommentar:

  1. åh va kul. hitta ni nått kul på thuns. hade de fått in lite nytt? :) kram

    SvaraRadera