lördag 3 juli 2010

Urk

är nog ganska på pricken hur jag har känt mig idag.
Vaknade först vid 06.00 av världens magsmärta. Gick upp och tog alvedon och kunde somna om igen. Blev dock inte bättre så jag har fått legat på rummet med nerdragen gardin till kl 13.30 ungefär. Sen var det soffan som gällde. Vet inte vad det var för en liten bacill:/. Känns som tur är mycket bättre nu, sen hoppas jag på att det blir bättre när jag får sova inatt så jag är pigg och kry till imorgon:). Vill ju vara ute i det underbara sommarvädret vi har;).

1 kommentar:

  1. Men fy sjutton! Hoppas du mår mycket bättre idag! Kanske är för att du fått semester precis. Kommer ihåg att jag alltid blev sjuk på loven eller i början av loven. Märkligt vad som kan hända när man slappnar av...

    Jag vet inte om det går för oss med barnfri date nästa vecka. Eventuellt om vi tar det i Uppsala så att mina föräldrar kan vara barnvakt. Vi har ingen barnvakt i Gimo för tillfället tror jag. Annars kan man ju alltid köra på en sen date med barnen som förhoppningsvis somnar...

    Hoppas som sagt att du är frisk idag och kan njuta av det underbara vädret. Själv har vi lång bilresa framför oss fram och tillbaka *suck*. Kalaset vi åker för blir nog trevligt iaf :)

    SvaraRadera