tisdag 20 juli 2010

Soffpotatis

är precis vad vi har varit idag. Har spenderat i stort sätt hela dagen i soffan. Kikat på Snuten i Hollywood 1-3 och bara haft det mysigt. Efter maten kände jag dock ett stort behov av att komma ut. Tänkt först ta en tur till Malin & Jonathan för lite lek, men insåg ganska snart att Oliver skulle ha somnat i bilen ner till Alunda.
Han sov ingenting på dagen idag så så ville jag hålla honom vaken så det blev en tidig nattning ist. Så vi tog cykeln hem till mamma ist. Där var det dessvärre ingen hemma så då tog vi en sväng förbi farmor & farfar ist. Oliver tyckte det var jättekul att springa omkring på gräsmattan och bara busa. Strax innan sju kom han med sin hjälm och tyckte att vi skulle cykla hem, så det gjorde vi. Och gissa vem som somnade i cykelsadeln;). Haha tog typ 5 minuter att komma hem men ändå han han somna. Inte mig emot, då var det bara att klä av honom och byta blöjan. Sen la jag honom bara i sängen och nu sover han sött:). Mammas lilla prins.

H är hos D igen, så det betyder en kväll med lite egentid för min del. Blir nog bara att kika lite på tv, sen hoppas jag på att jag kan somna i hyfsad tid. Ska ju upp och jobba imorgon:/. Känns lite tungt just nu. Men om jag tänker efter så bör jag nog kunna bita ihop. Har ju trotts allt haft 2,5v semester och nu ska jag jobba 3 dagar sen får jag 4v semester till:). I like it alot;).

Ps. ni får ursäkta att det är dåligt med bilder fortfarande. H har inte lämnat in sin dator än och eftersom jag inte kan hitta den förb*nnade kabeln till kameran så kan jag inte få över bilderna på den här datorn, sorry. Får bli en bildbomb sen ist;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar