söndag 11 juli 2010

Slutet på den här veckan

I fredags var jag ju som sagt hos Ylva på grillfest med jobbet. Var verkligen supermysigt. Elenor var ju där, som man träffar allt för sällan nu när hon pluggar:/. Men det var som sagt väldigt kul att träffas där och prata av sig lite.
Sen var ju Johanna där med lilla söta Hugo. Sötnosen har ju redan hunnit blivit 2 månader. Å så gosigt det var att få snosa bebis igen:). Man blir ju bra sugen igen vid sådana där tillfällen;).
Blev iaf en toppen kväll med god mat och dryck. Och självklart lite kubbspel också. Kom hem vid 01.00 tror jag.
Haha just det. Tyckte det gick fruktansvärt trögt när vi cyklade dit, vi hade ju världens motvind och allt. Men när det var dags att cykla hem så märkte jag att bromsen hade legat i, hihi. Gick lätt att cykla hem sen kan jag säga.
Igår var vi hem till Anna & Fredrik på em/kvällen för lite grillning. Kul för grabbarna att få leka lite (både dom stora och dom små, hihi). Vi grillade älg och det var något underbart gott. Till efterrätt blev det självklart jordgubbar med grädde och glass, mums.
Efter maten bestämde jag och Anna oss för att ta en promenad upp till badet för ett dopp. Perfekt då småttingarna kunde få somna i vagnarna också. Dom ville inte somna på vägen dit, så det fick bli ett kvällsdopp för dom med. Riktigt uppskattat kan jag säga. Oliver hade nog velat bada hela natten om han fick och blev väldigt arg när det var dags att kliva upp. Men han somnade iaf ganska snabbt på hemvägen. Alex däremot ville inte sova, så vi tog en ordentlig omväg på hemvägen så att han skulle somna han med. Är ju så skönt att promenera nu på kvällarna.
Idag började vi med att ta oss en sovmorgon igen:). Hihi det märks att det är semester. När vi väl vaknade så gjorde vi oss iordning och gick hem till mamma där vi har tillbringat hela dagen.
Imorgon blir det också en heldag hos mamma. Måste passa på att vara där nu när mormor är och hälsar på. Hon skulle nog åka hem på tisdag fm.

Nu måste jag byta på en liten stinkbomb här hemma. Sen är det välling och sängen som gäller för vår unge herre är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar