onsdag 21 juli 2010

Inga problem

gick jättebra att jobba idag. Trotts att det kändes riktigt tungt att gå upp när klockan ringde imorse. Blä för det helt enkelt:/. Har ju inte ställt klockan på hela min första semester. Riktigt skönt vill jag lova;). Även om det var blivit några tidiga mornar så har jag sluppit det där jäkla larmet. Tur att jag jobbar em imorgon så man får sovmorgon. Sen får jag väl bita ihop på fredag. Får ju trotts allt semester igen efter det, hihi.

Efter jobbet idag kom H ner med Oliver till Alunda. Hade nämligen bestämt date med Malin & Jonathan. Där blev vi bjudna på middag och sen hade jag köpt med efterrätt:). Skönt med lite vardagslyx ibland. Grabbarna grus busade och bråkade om varannat som vanligt. Båda dom där små garbbarna har ju ganska starka viljor;). Men för det mesta leker dom väldigt fint. Eller a ni förstår, pojkar är ju ändå pojkar:).
När klockan blev strax efter sju började Oliver bli väldigt trött och grinig, så strax där efter begav vi oss hemåt.
Men tror ni han ville sova när vi väl var hemma då? NOPE!!! Aja får väl vara nöjd att jag fick honom att somna strax efter nio. Det märks att han har sommarlovs tider nu. Han är gärna uppe lite längre och sover lite längre på morgonen. Och ska jag vara ärligt så har det varit ganska skönt för våran del också, hihi. Är det sommarlov så är det:).

3 kommentarer:

  1. Mysigt med play date :) Bara två dagar kvar nu sen semester ju! ;)

    Ska förhoppningsvis jobba v 31, 33, 34, 35 och några dagar v 32 men har iaf fyra dagar klara i augusti och förhoppningsvis utbildning nästa vecka annars veckan efter :)

    SvaraRadera
  2. skönt med semester sen :) hur länge ska du va eldig? men absolut måste vi träffas vilken dag kan ni? :) kramar

    SvaraRadera
  3. Hihi, började nästan grina när jag läste din kommentar :) Jag och Alexander följer gärna med. När slutar du jobba? Eller vilken tid tänker du dig att åka?

    SvaraRadera