måndag 5 juli 2010

Måndagslistan

kommer här.
Idag är jag glad för att...
  • det har varit strålande väder den senaste veckan.
  • vi har tillbringat i stort sätt hela dagen hos mamma. Verkligen tokskönt när man kan ta sig ett dopp i poolen när man känner att det bli för varmt. Oliver var som en liten fisk i vattnet idag.
  • Oliver sov i sin säng från 21-06.30 natten till idag:). Hoppas hoppas hoppas det kan fortsätta så.
  • jag köpte hem en massa med jordgubbar idag. Finns inga godare jordgubbar än Alundagubbarna;).
  • jag ska in till stan en snabbis med lillasyster imorgon. Sen kan det nog även hinnas med en lekdate också.
  • jag har semester.
  • jag har en underbar familj som jag älskar över allt annat.

Tyvärr så kommer det inte bli några bilder på ett tag. Hittar inte den förb*nnade kabeln:/. Eftersom nya datorn fortfarande är trasig så använder vi den gamla och den kan man inte föra över genom kortet heller. Så typiskt ju. Men bara jag hittar kabeln så kommer en bildbomb;).

1 kommentar:

  1. hej vännen, det är aldrig för sent för att vara med på måndagslistan ;-)

    KRAAAM!

    SvaraRadera