måndag 19 juli 2010

Ny vecka

= nya möjligheter;).
Trodde jag var trött igår, men det var ingenting mot idag:/.
Kan ju bero på att det blev väldigt sent igår. När vi var på traktor racet ringde Niklas (min lillebror) till mamma och sa att han och hans flickvän hade voltat med bilen. PANIK. Var bara att packa ihop alla saker och åka på en gång.
Både Niklas & Emma mådde bra. Gick till och med bra för deras hund som var med. Helt otroligt med tanke på hur bilen såg ut.
Sådana här saker får en verkligen att tänka till.
Så det blir ju lagom med min måndagslista nu.

Idag är jag glad för att...
  • lillebror & hans flickvän klarade sig utan några större skador från bilolyckan.
  • jag har några vänner som betyder otroligt mycket för mig. Skulle göra mycket för er och det hoppas jag att ni vet.
  • har en underbar familj som betyder allt för mig. Både min lilla och min stora;).
  • det fortsätter vara fint väder ute.
  • jag jobbar 3 dagar den här veckan, sen blir det 4 veckor semester till:).

Gör som jag och många andra, häng på Jennyns måndagslista.

1 kommentar:

  1. dem där måndags listorna är verkligen roliga att läsa :D

    men usch har din bror krockat? hoppas de gick bra. kram

    SvaraRadera