fredag 9 juli 2010

Tidig fredag;)

har fortfarande inte somnat. Oliver har typ vägra sova nu på kvällen, fick han att somna för typ 15 minuter sen. Misstänker att det kan vara tänder på G eller också att det är växtvärk. Stackaren tar sig på benen och säger ajaj hela tiden:/. Inte lätt att komma till ro då heller.

Vi har iaf varit väldigt duktiga nu på kvällningen.
Cillan klippte gräset. Anna trimmade i trädgården + utanför vid ladan och jag började rensa i våran typ igenväxta grusgång.
När vi kände oss nöjda för kvällen gick vi in och åt glass med jordgubbar och grädda:) mums.

Imorgon blir det party för min del. Ska på min grillfest hos min käre jobbarkompis Ylva. Ska verkligen bli superskoj:).

Nu är det sängen som gäller ifall jag ska orka med morgondagen;)

1 kommentar:

  1. Åh va skönt att få mycket gjort då blir man glad, önska jag emd orka de.. men nu är man ju ganska lat. jag få se till och fixa på min semester. när har ni semester då?? :) ska ni göra nått kul? :) kram

    SvaraRadera