fredag 23 juli 2010

Fredag= jobb och shopping

shar haft en toppenbra dag idag. Kunde liksom inte börja bättre;). Fick en helt galet bra nyhet innan jag åkte till jobbet. Hihi har levt på den hela dagen.
Efter jobbet åkte jag ner till ica, där jag mötte upp Anna & Alexander. H kom även ner med Oliver. Sen gick vi och handlade lite middag. Efter det drog vi vidare till Malin & Jonathan för lite käk. När det var färdigt så åkte vi till Thuns för lite shopping. Hittade en heldel faktiskt, hihi.

Hmm nu måste jag försöka få mini att somna om:/.

1 kommentar:

  1. Hihi, jag levde också på nyheten under gårdagen :) Jobbigt att han inte ville sova, eller vaknade han?
    Alexander var det bara att lyfta över och sen var han trött och sov hela natten föutom lite skrik som inte behövde åtgärdas :)

    SvaraRadera