fredag 2 juli 2010

Kan det bli bättre

ne, tror ärligt talat inte jag kunde ha fått en bättre start på semestern:).
Direkt när jag kom hem packade vi ihop lite grejor och drog ner till Vällenbadet. Blev väl bad i kanske två timmar innan det var dags att bege sig hemåt. Väl hemma satt H igång grillen. Själv passade jag på att klippa lite av gräset när ändå Cillan var här och kunde passa Oliver.
Blev iaf grillade ribs och färskpotatis, mumma.
Efter maten tog jag och Oliver med oss Yoshi på en promenad. Gick hem till mamma och blev kvar där ett tag. När väl mamma kom hem bjöd hon på ett glas vin. Älskar sommar och semester då man kan göra lite som man vill. Lär nog bli ett och annat glas innan sommaren är slut;).

När vi kom hem så var klockan 20.20 kanske och Oliver hade somnat i vagnen. Var ju lite det som var meningen. Så nu ska jag, H och Cillan kika på film. Blir att förtsätta med Harry Potter filmerna. H köpte ju hem boxen för några dagar sen.

Ha en underbar fredag på er

2 kommentarer: