fredag 30 juli 2010

Borta bra

ne idag har INTE hemma varit bäst:/.
Kom hem strax innan tre då jag och Oliver hade varit hos Malin & Jonathan. Innan var vi hos Eva & Cillan där vi också hade sovit över. Hade ju en myskväll där igår. Vi kikade på New Moon och mumsade på en massa god frukt:).
Men iaf så såg det ut som att bomben hade slagit ner här när vi kom hem. Visst hade väl inte räknat med att det skulle vara skinande rent (H hade spelkväll/natt här hemma igår) men hade ju då INTE tänkt att sambon skulle ligga däckad i sängen. Diskbänken var så proppfull så man inte ens såg den, vardagsrumsbordet var fullt med gamla flaskor och glas, hela bordet var nerspillt och sen en massa spritfläckar på hallgolvet:/. Men det som gjorde mig mest arg var att JAG fick städa upp skiten, gahh. Män är fan ett släkte för sig ibland (nästan jämt). Hoppas ingen missuppfattar. Jag älskar H, men ibland gör han mig GALEN.
Nu är det iaf hyfsat rent här hemma. Jag har lugnat ner mig en aning.
Aja får tänka positivt, Oliver somnade tidigt idag;).

1 kommentar:

  1. Fast du är som jag, man kan annars vända och säga att man inte är tillbaka förrän det är rent. Jag skulle dock förmodligen också ha städat för det blir snabbast gjort då :-S Sen skulle jag kokat av ilska under tiden. Hmmm...typiskt vi kvinnor.
    Skönt att du ändå hade det trevligt borta men förstår chocken av att komma hem till ett bombnedslag. Usch, usch!

    kramar

    SvaraRadera