torsdag 4 februari 2010

Shopping

Det blev en heldel shoppat idag på Thuns:). Så nu är man x antal kronor fattigare. Men inte är jag ledsen för det heller, tyckte faktiskt att jag gjorde en massa fynd;).

Det här köpte vi:
2 stora badlakan
3 mindre handdukar
massa disktrasor
massa disksvampar
tvålull (bra att ha när man ska städa ur köket innan vi flyttar)
fryspåsar
resårband med knapphål. (måste byta på Olivers overall)
massa med tvättlappar
soppåsar
hundbajspåsar
svarta sopsäckar
nytt dl mått
till mig:
nya jobbar tofflor (var verkligen på tiden då mina nuvarande på jobbet STINKER)
två par jeans leggins
en bh
till Oliver:
två par mjukisbyxor
en långärmad body
en långärmad tröja.
en pyjamas
2 pack strumpor
3 böcker
en matta
Har säkert glömt något, men iaf allt detta för bara 1500:-.
Inte så illa om jag får säga det själv;).

1 kommentar:

  1. Oj ni hitta en hel del ni :) va skönt.. jag skulle vilja åka till ullared i sommar :) ska bli spännande och se hur mkt man hittar där ;) hihi..

    jag o alex sov o vakande när kl 10. så de va därför vi inte dök upp. kramar

    SvaraRadera