lördag 13 februari 2010

Lördag

den här dagen har vi tillbringat hos Cillan & Eva.
Hade tänkt att vi skulle gå upp till simhallen och bada först men jag måste ha packat Olivers badbyxor i kartongerna som vi redan har flyttat:/.
Så vi åkte till svärmor/farmor ist, kom väl dit på förmiddagen och stannade till 18 snåret tror jag. Rikitgt myspys:). Vi med både lunch och middag. Tack snälla svärmor/farmor. Sen fick Oliver bada med faster Cillan precis innan vi begav oss hemåt, perfekt då var det bara att byta till pyjamas när vi kom hem.
Oliver är fortfarande vaken men så fort Henke kommer in ska han få lägga honom. Vågar inte natta honom idag eftersom jag somnade när jag gjorde det igår. Blev med andra ord ingen film med sambon:/. Därför tänkte jag att H ska få natta idag så jag kan hålla mig vaken;).

Imorgon ska vi åka ut till Ekeby en sväng. Ska åka ut med lite grejer, sen ska vi äntligen få möblerna som står kvar där från min bror bortflyttade. H åker ut innan oss för han skulle hjälpa till med veden. Sen åker jag, Eva och Oliver ut lite senare.

2 kommentarer:

  1. hur fungerar de där du har på din blogg med att tjäna pengar?? :D har ni flyttat nu?? kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du lyckades hålla dig vaken igår. Jag vet hur det är att inte orka. Jag somnade många gånger under nattningen i höstas, hihi. Hoppas ni får en härlig alla hjrätans dag ute i Ekeby! Vi måste ses snart! Tror jag är helt frisk om några dagar och Alexander med men det vågar man knappt skriva :S

    kramar

    SvaraRadera