måndag 22 februari 2010

Måndagslista

Idag är jag glad för att:
  • det är bara 1v kvar tills vi flyttar
  • att skrutt äntligen är frisk och har kunnat varit på dagis
  • har världens bästa sambo, älskar dig SÅ mycket.
  • att jag fick träffa en kollegas lilla bebis idag, verkligen jättesöt. Så nu är man ju inte alls bebissjuk;).
  • Att älsklingen lade klart golvet i hallen igår.
  • Att jag ska få sova tillsammans med min älskling inatt efter två nätter hos mamma. Det är som dom säger. "Borta bra, men hemma bäst"

Skriv en måndagslista du med. Det är alltid bra att ge det man är glad för en liten extra tanke:).

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Kul att du hängde på måndagslistan även den här veckan :)

    Kommer nog gå bra för Oliver ska du se, för ett par veckor sedan när jag var med Astrid där hela dagen så var Oliver så rolig, han verkar trivas jätte bra, han sprang runt o busade, bjöd på bananer o äpplen (plast) och kastade bollar o skrattade. Var så kul o se honom i action :) hihi

    Mysigt att få träffa liten nyfödd bebis, åh vad jag längtar efter vår lilla bebba nu också :)

    Hoppas ni haft en mysig kväll ,kramar

    SvaraRadera