måndag 8 februari 2010

Ledig en måndag

kan säga att det var grymt skönt att vara ledig idag. Fick ju till och med se en hel del sol också:). Hade smått ångest igår när det var sol ute och man själv var på jobbet:/. Då ville man bara hem och åka pulka och busa med Oliver ute.

Idag åkte jag och H in till stan och shoppade lite möbler till vardagsrummet. H ska montera ihop det under veckan. Själv så jobbar man ju imorgon igen, usch ibland känns det som man inte gör annat:/. Men desto mysigare är det att komma hem å få gosa med mina fina killar:). Kan ju säga att jag uppskattar min lediga tid jättemycket nu. Helst vill jag bara umgås med nära och kära, men tyvärr så har vi mycket som ska fixas inför flytten också. Men andra ord har vi ganska fullt upp nu.
Har iaf bestämt att kommande helg ska spenderas med familjen och hoppas på lite vänner också:).

Nu måste jag försöka natta Oliver så han orkar upp till dagis imorgon.

2 kommentarer:

  1. åh verkligen skönt att få va ledig när solen är på himlen :) mer sånt tack :D hihi..

    allt bra annrs?? Kram

    SvaraRadera
  2. Familjelördag i helgen låter bra tycker jag :) Vi hoppas på att Alexander hinner bli frisk. Just nu känns det som att han aldrig blir det. Stackaren!
    När tiden man har med sina kära blir kortare så uppskattas den ju ordentligt. Jag tycker det är skönt på sätt och vis när man verkligen tar tillvara på tiden men samtidigt var det himla skönt att vara mammaledig :) Jag har ju lyx nu för jag blir ju aldrig utan Alexander speciellt lång tid.

    SvaraRadera