söndag 21 februari 2010

Då var det nästan slut

på den här veckan med då.
Kan ju säga att jag inte riktigt längtar till kommande vecka:/. Det är ju min "grisvecka" på jobbet. Jobbar sex av sju dagar. Men det ska nog gå bra det med;).
Den här helgen har iaf varit en riktig myshelg me familjen, jag bara älskar det:).
Igår var vi hem till Anna & Alexander på en lekdate. Mycket skoj som vanligt. Efter det åkte jag och Oliver ut till mamma. Vi är fortfarande kvar här, hihi. Tänkte att eftersom jag ändå ska lämna tidigt på dagis så är det lika bra att sova här ist för att åka hem och få åka ut imorgon igen.

Så här ser min kommande vecka ut.
Måndag: jobba 7-16
Tisdag: jobba 12-21
Onsdag: jobba 7-14
Torsdag ledig. passa på att packa en massa hemma och kanske åka ut med något till huset.
Fredag: jobba 12.30-21
Lördag: jobba 8-21
Söndag: jobba 7-16

Eftersom H också jobbar helg nästa vecka så ska farmor Eva sova hos oss hela helgen. Snacka om att vi har tur som har familjen som ställer upp till 110%:)

1 kommentar:

  1. Hej vännen, ser verkligen ut som en fullspäckad vecka du har framför dig!

    Men skönt när de sen väl är gjort!

    I morgon blir det dagis för Astrid igen i alla fall, skönt! Men vore väl typiskt om hon skulle få magsjuka nu också, hihi

    Kram kram

    SvaraRadera