onsdag 7 september 2011

Tröttmössa

galet trött jag var imorse. Ville inget annat än att krypa ner i sängen igen. Och sagt och gjort så gjorde jag det när vi hade lämnat Oliver på dagis:). Det var verkligen behövligt för att orka med resten av dagen. Det tar verkligen på en när man har två söner som inte sover så bra om nätterna. Inatt var det värre än vad det brukar vara. Brukar ju inte få så mycket sömn så jag vågar inte ens räkna ihop hur lite sömn det blev. Men efter min powenap kände jag mig riktigt pigg igen:).
Nu står maten på spisen, hemmagjord potatismos och korv i ugn.

Gick för den delen hur bra som helst att lämna Oliver idag, behövde inte ens följa med in utan ha sa glatt hej då vid dörren.

Imorgon har vi fullspäckat schema igen.
  1. Lämna Oliver på förskolan.
  2. gå på babycafé.
  3. långpromenad med Anna & Gabriel efteråt om vädret tillåter.
  4. hämta Oliver på förskolan.
  5. gå och fika med Elenor och Ylva.
  6. kanske hämta två sängbord som vi/jag har hittat på blocket. Dom matchar sängen som vi har nu:).
Sen har man ju alla "vanliga sysslor som sak göras, laga mat, ut med hunden mm.
En mycket trevlig dag att se fram emot med andra ord:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar