måndag 12 september 2011

Regnig måndag

Trotts vädret känner jag mig väldigt positiv idag:). Så här kommer min måndagslista.

Idag känner jag mig glad för att...
  • jag har två otroligt fina vänner, ni betyder verkligen jätte mycket för mig.
  • tycker det är ganska skönt att ha kommit tillbaka till vardagen. Nu uppskattar man den ledigt tiden vi har tillsammans på ett helt annat sätt.
  • på lördag börjar vi med familjedag här hemma, som kommer bestå av bad på fm (em kommer det nog bli ibland också) och fika på Bettans efteråt. Vet en liten kille här hemma som kommer tycka att det är väldigt uppskattat iaf.
  • idag ska vi gå på öf. En riksledamot (M) kommer för att lyssna på oss småbarnsföräldrar och våra synpunkter angående förskoleverksamheten och hur den borde utvecklas. Mycket spännande:).
  • ikväll ska jag och Madde börja med våra långpromenader igen, ska bli SÅ skönt att börja röra på fläsket igen;).
  • i helgen ska vi fira Amanda som har blivit hela 5 år i lördags.
  • blir nog att tapetsera om i vardagsrummet snart.
  • jag älskar min sambo och våra två fina söner.
Gör som jag och många andra och starta veckan med Jennyns måndagslista.

1 kommentar:

  1. åh ajg funderar på att göra sånt =) verkar kul :) hihi

    va skoj att ni ska tapeterar, vi ska göra de i helgen kanske med fast i hallen :) kram

    SvaraRadera