fredag 23 september 2011

Härliga fredag

solen skiner och allt känns toppen idag:).
Började dagen med en rejäl frukost. Sen drog jag och barnen till öppnaförskolan. Älskar att vara där så Oliver får leka av sig. Idag hade det i och för sig passat bra att varit ute och lekt också. På hemvägen gick vi med Ida och barnen. Saga cyklade och sa efter vi hade skilts åt
Oliver "mamma Atta (moster Annica) ska köpa en cykel till mig."
Jag "jasså det säger du. Du kanske kan önska dig det när du fyller år.
Oliver "mm, jag får nog ringa Atta och säga det.
Haha, märks att han har börjat lagt märke till vem han får presenter av titt som tätt;).

Nu har vi fått i oss lunch. Så nu ska vi mysa och pyssla lite hade jag tänkt. Sen ska jag och William dra iväg till Östhammar för att ta emot kläder till bytardagen på söndag. Ni kommer väl och fyndar då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar