lördag 17 september 2011

Shoppat gärnet

idag har jag, William och Madde varit inne i stan och shoppat HELA dagen. Först på IKEA där Madde lyckades fylla typ hela bilen;). Kommer att bli SÅ fint i nya lägenheten:).
Sen drog vi till Gränby, där jag skulle shoppa lite kläder till barnen. Sagt och gjort, till William fick jag med mig sex bodys hem och till Oliver tre tröjor. Hade jag haft mer pengar så hade det definitivt blivit mer, fanns SÅ mycket fint. Hade verkligen glömt hur kul det är med shopping, haha. Har ju blivit en hel del shoppande hemifrån på senaste tiden. Men nu kändes det riktigt kul att få känna och klämma på allt igen:P. Fick till och med ett par gummistövlar till mig med mig hem. Så snart blir det att dra ut i skogen  och inviga dom och leta efter lite mera guld. 
Nu blir det mys i soffan med yngsta sonen + sambon. Äldsta sonen sover sen vi kom hemför en halvtimme sen. Han var helt slut efter att ha varit hos sin mormor sen igår kväll. Kan säga att det var guld värt för oss att bara ha en son som man vaknade av. Så trotts att jag var upp säkert 4-5 gånger inatt så har jag känt mig riktigt pigg idag. Tack igen mamma och Bosse, ni är guld värda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar