söndag 25 september 2011

Gör oss redo

om en halvtimme ska jag och William vara klara för att bege oss mot Östhammar och bytardagarna. Ska bli kul och se hur det går.
William sov som en stock första delen av natten inatt. Och som tur var så gick jag och lade mig tidigt också. Så hela sex timmars sömn fick jag första vändan (21.00-03.15). Kände mig så utvilad redan då, så det var riktig lyx att få sova några timmar till efter det, även om dom blev lite mer osammanhängande. Har ju haft en riktig kaos period här hemma när det gäller nätterna. Så det skulle verkligen vara skönt om det håller på att vända nu.
Sen sov Oliver utan blöja för första gången inatt:). Blev en miss igår och vi glömde och sätta på en. Men det gick ju toppen då han sov hela natten och var torr på morgonen. Så idag är man en stolt mamma. Kanske är dags att slopa blöjorna på nätterna med. Vi får se hur Oliver vill göra ikväll.
Får se vad mina stora grabbar bestämmer sig för att göra idag. H pratade om att gå och bada igår eftersom vi missade det igår. Aja det får bli deras problem, själv kommer jag att vara borta HELA dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar