fredag 2 september 2011

Aj aj aj

William har på senaste tiden börja bita mig när jag ammar. Så just nu är jag väldigt glad för att han inte har några tänder än. Gör riktigt ont ändå, men usch så ont det gör när dom har tänder. Kommer ihåg när Oliver valde att sluta med amningen, usch vad han bets.
Vet inte riktigt om jag ska börja med smakisar snart. Han är ju 4 månader så man skulle ju kunna börja lite smått. Men samtidigt så är det ju SÅ smidigt med amning;). Får se hur orken är närmaste framtid. Kan ju trotts allt helamma till 6 månader.

3 kommentarer:

  1. Visst bets Oliver tidigt han med? Jag är glad att min lilla rackare inte bits. Han ligger bara och sparkas och klättrar på mig samtidigt som man ammar. Så mycket bättre ;) Svårt att hålla i honom. Sen rivs han och drar mig i håret med. Underbart! Nästan så att det snart är lättare att inte amma :P

    SvaraRadera
  2. Just ja, du skulle på bytardagarna på söndag va? Vid öppning? Kan jag sticka till dig en femtiolapp då så kan du få med dig ett par skor av Therese som jag köpte av henne?

    SvaraRadera
  3. Jag finns där när du är redo <3

    SvaraRadera