måndag 5 september 2011

Bästa måndagen

idag är jag verkligen på bra humör:). Så då blir det perfekt att skriva ihop en liten måndagslista
Idag känner jag mig glad för att...
  • solen skiner ute idag.
  • vi har haft en jättebra helg.
  • jag fyndade lite på bytardagarna igår. Börjar få lite panik, snart dags att byta till 74 och i just den storleken har vi nästan inga kläder alls:/. (Oliver hade den storleken under sommaren).
  • mamma fyller år idag HURRA HURRA HURRA, ska åka och fira henne ikväll.
  • tror vi tar en promenad till lekparken idag när öf är där. Alltid trevligt att träffa alla mammor+ barn. Sen är det otroligt skönt att Oliver får leka av sig lite.
  • Oliver klarade hela förra veckan (mån-fre) blöjfri på dagis. Kan säga att jag är en stolt mamma. Hade ändå räknat med någon/några olyckor. Lätt hänt när dom leker och har kul.
  • imorgon är det Zumba igen, love it;).
  • William har börjat sova helt okej om nätterna (peppar, peppar). Vaknar bara 2-3 gånger/natt. Vilket känns helt ok på dom 12h han sover.

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Kom förbi här från Jennyn för att kika lite på din måndagslista.
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Äger du en Iphone? Eller känner du kanske någon som gör det som du skulle vilja ge en present?
    I sådana fall tycker jag du ska vara med i min tävling om ett Ipone skal med värde upp till 500 kr! :D

    Direkt länk: http://crazyminds.blogg.se/2011/september/vinn-ett-iphone-skal-min-forsta-tavling.html

    om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt

    SvaraRadera