torsdag 8 september 2011

Bytardagar

ska vara med och hjälpa till vid försäljningen på bytardagarna i Östhammar. Ska verkligen bli superskoj. Känner mig dock lite tvungen till att märka upp bebiskläderna och försöka få dom sålda nu. Haha jag som hade tänkt vara lat och skita i det;). Aja, det är ju alltid välkommet med lite extra pengar i kassan just nu. Man blir ju lång ifrån rik av att gå hemma, om vi säger så.
Har för övrigt haft en toppendag, precis som jag trodde den skulle bli. Fick även redan på en fin överraskning på fikan med fina Elenor och Ylva. Elenor väntar nämligen BARN:). Å så glad jag blev för hennes skull. Färdigutbildad, nytt jobb och nu väntar dom på en liten bebis som är beräknad att komma i mitten av februari. Det kallar jag lycka:). Grattis igen vännen.
Nu ska jag slänga ihop lite mat. Pasta och sås får det bli idag tror jag. Sen blir det en väldigt lugn kväll i soffan, hoppas jag på iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar