tisdag 1 december 2009

1a december

helt sjukt att det redan är december ju. Det kom faktiskt lite snö på förmiddagen, men tyvärr så var det ju plusgrader då så det smälte:/. Nu är det iaf minus ut så nu kan det gärna få komma lite snö:).
Idag har vi varit och kikat i Malin, Kristoffer & Jonathans nya lägenhet. Den var verkligen jättefin, med stora rymliga rum. Hoppas ni kommer få det riktigt bra där vännen.
Efter det åkte vi till mitt jobb en sväng, skulle hämta schema och prata lite med Ylva om vilken procent jag ville gå tillbaka till. Har bestämt att jag går tillbaka på 100% och om jag känner att det blir för mycket så går jag ner i tid då ist.
När vi var klara där åkte vi hem till mamma. Skulle vara chaufför till henne idag, med det blev inte av. Blir imorgon ist.

Oliver badar med Henke just nu. Skönt att få lite ensamtid;). Ikväll ska det få bli en tidig sänggång för att vi ska upp tidigt imorgon

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt med snö, i morrn ska de snö ännu mer har de sagt på tvn :) så vi får hoppas på det :) Närr ska ni fira elvira? :) kanske vi kan fira henne tillsammans? :D

    åh va spänd jag är på se hur malin och jonatan bor, måste också åka dit snart och kika. kram

    SvaraRadera