onsdag 2 december 2009

Trött

är precis vad jag är nu.

Skjutsade ju in mamma till sjukhuset idag då hon skulle få en spruta för sin värk. Allt gick jättebra och Oliver var jätteduktig i väntrummet.
På hemvägen åkte vi in på mix mix eller vad det nu hette (typ ÖB). Hittade lite smått och gott där, bla fotoalbum som jag sak sätta in alla kort på Oliver, en jättefin ihop fällbar stol till Oliver som han ska få ha i sommar när hans tokiga mamma drar med honom på alla fotbollsmatcher:). Blev även lite smått till julbaket som ska ske här hemma i helgen och en Marabou chokladkaka JUL hihi, var ju bara tvungen å prova;).
När vi kom hem till mamma gjorde vi iordning lite lunch, stuvade makaroner och stekt falukorv mums. Efter vi hade ätit gick min lillebror ut och fixade en adventsgran till både mamma och oss, så nu äntligen är det lite ljusare här utanför också. Nästa vecka ska han och Henke ut och kika efter gran som vi ska ha till jul:). Inte långt kvar nu. Men jag kan ju med stolthet säga att jag NÄSTA är färdig med alla julklappar. Nu ska jag bara fundera på avd man ska ge sin käre sambo i födelsedagspresent, tror jag vet vad det ska bli.

Imorgon måste jag försöka baka något till marknaden på söndag. Ja justja det är MARKNAD på SÖNDAG vid skolan i EKEBY mellan 13-16, kommer nog att vara lite där så kom å kika;). Själv måste jag kolla in smidesgrejerna som ska finnas där, älskar sånt. Å sen är det ju Luciatåg 15.15 och som avslut kommer tomten med en present till barnen (en godispåse). Lillesyster skulle hålla i ponnyridning också, så KOM:D.

1 kommentar:

  1. :) har också vart på mix mix, men hittade inget då. Men de kanske har fått in lite nu :)Jag har också ätit den chokladkakan, såå god :) hihi..

    Ska ni fira elvira snart?? för de skulle ni väl?
    Kram

    SvaraRadera