lördag 26 december 2009

Annandagen

idag har det inte blivit många knop gjorda här hemma. Usch känner mig så seg och orkeslös. Men ändå har jag lust att hitta på en massa saker. Som att åka å shoppa helt sjukt, men jag VILL verkligen in på mellandags rean), gå på bio, gå ut och dansa och en massa andra saker. Aja har iaf varit hos svärmor och ätit mat, helstekt kyckling med ris mums.

Henke är hos Danne och spelar dataspel. Själv sitter jag å kollar runt efter en växasäng till Oliver. Har ni några bra tips så lämna dom gärna;).
Måste även hitta en bil barnstol till som vi ska ha i Henkes bil. Blir smidigast så eftersom vi kommer att lämna och hämta på dagis båda två.

Imorgon ska jag försöka komma iväg på träningen. Den var på en ganska bra tid å nu när Henke är ledig är det lättare att komma iväg.

3 kommentarer:

  1. =) jaaa jag vill cokså in o shoppa :) har fått massa presentkort på kläder, så här ska shoppas i mellandagrna :) hihi.. va har oliver o du fått för fint i juklapp då? kramar

    SvaraRadera
  2. hoppas de gick bra med vovven och att ni fick en trevlig jul! Får hoppas på ett bra nytt år nu :) kramar

    SvaraRadera
  3. Det klart vi tar igen det snart :) När jag är färdig med arbetet så kommer det ju nästan kännas som att jag har all tid i världen, hihi. Eller kanske inte men har nog aldrig behövt lägga så mkt tid på ngn kurs tidigare...
    Nästa vecka kanske, kanske jag har tid att åka in till stan en dag om du kan :) Dock känns det som att jag får bakslag i min planering jämt så kan inte säga ngt säkert.

    Det är skönt att få göra ingenting ibland med. Har ni hittat ngn växa-säng än? Vi fick presentkort på ikea i julklapp men växa-sängen är nog inte riktigt aktuell för vår del än. Blir en garderob till mini istället :)

    SvaraRadera