tisdag 29 december 2009

Borde sova nu

har varit hos mamma sen i söndags. Skulle egentligen åka ut dit igår eftersom jag skulle få bilen besiktad idag. (är en kille som bor där ute som tar min bil intill stan eftersom han jobbar på besiktningen, smidigt för då behöver jag inte boka tid). Men efter träningen i söndags så tyckte lillasyster att vi skulle åka med ut redan då och eftersom Henke ändå va å lana så kändes det som en bra idé:).
Oliver har mer eller mindre varit en liten martyr där ute, full rulle men samtidigt en MASSA gnäll. han har verkligen blivit otroligt mammig igen:/.
Var iaf å lekte lite med Malin & Jonathan i går, skönt att komma iväg en sväng. Oliver är inte alls lika gnällig när man är borta. Då finns det ju så mycket annat man kan busa med.
För övrigt så har Oliver börjat sova PISS dåligt igen:(. Blev riktigt jobbig där ute eftersom vi ligger i samma säng och han bökar ju runt som en liten gris. Sen har nattskriket kommit tillbaka lite, gah säger jag bara.
Så nu känns det skönt att vara hemma igen. Oliver ligger och sover i sin säng och ja ska snart krypa ner i sängen jag med. Måste ju vara pigg imorgon för då blir det Nickis med en massa fina mammor med barn, myspys. Ska även i på IKEA, måste handla hyllor till Oliver nya rum. Efter det ska vi även in på Gränby en sväng, får se om man hinner kika lite i affärer;). Tyvärr har jag ju hört att det inte är så mycket rea, men nåt ska man väl kunna hitta.

1 kommentar: