tisdag 8 december 2009

Sängen nästa

borde redan sova egentligen. Är helt slut, men ändå sitter man här:/.

Aja lika bra att bra en liten uppdatering iaf.
Är fortfarande ute hos mamma. Vi har bakat en massa och donat lite inför julen. Druckit glögg har vi också gjort;). Älskar glögg, nu väntar man bara på att få ta den första skinkmackan, å så gott det ska bli. Funderar starkt på om man kanske skulle fixa det i helgen;).

Imorgon ska vi på avslutning på ungmamma gruppen. Får se hur mycket man kan vara med där när man börjar jobba sen. Ska nog försöka komma dom veckorna man är ledig iaf. Är ju ett så mysigt gäng nu:).
Vi ska även åka till Östhammar å skriva lite papper imorgon. Blir nog att handla lite då också, är skapligt tomt i kylskåpet hemma.

Justja, jag fick sova själv för första gången sen Oliver föddes natten till idag. Henke tog honom så la jagmig i ett annat rum. Tyvärr så funkade det inte så bra för Oliver har nämligen blivit en riktig mamma gris IGEN. Jag kan knappt gå utanför rummet utan att han börjar tjuta. Slutade med att jag fick lägga mig med dom till klockan var kanske tolv och när jag skulle gå så vaknade han direkt men då sa Henke att jag skulle gå och lägga mig ist. Tog säkert en timme innan jag kunde somna, men när jag väl gjorde det så sov jag hysat bra. Hoppas iaf att det bara är en fas som SNABBT går över med Oliver, för annars kommer det att vara pest och pina att skola in han på dagis i januari:/.
Henke har iaf LOVAT att han ska ta Oliver fler nätter hemma. Han tyckte det var jobbigt när vi var här för han sov så dåligt i den sängen.
Vi måste verkligen ta tag i att få Oliver att sova i sin säng HELA natten nu. Det gick ju så bra, men tyvärr så tvärvände det och han kunde bara sova inne hos oss, a eller att man gick runt och bar på honom. Trött som man var lät vi honom sova hos oss. Kanske ett stort misstag, men vad gör man då?

Nej nu ska jag gå och bädda ner mig så jag orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar