onsdag 9 december 2009

Jippi:D

Har kollat på vädret och det ska komma SNÖ i nästa vecka, med lite tur kommer det redan på söndag:). Såg att det även skulle bli minusgrader så nu är det bara att hålla tummarna för att det ligger kvar över jul & nyår. Vad mysigt det skulle vara i så fall.

Idag när vi kom hem drog vi till ungmamma gruppen direkt. Där fick vi gröt och skinkmacka, mums;). Sa även till att vi gärna är med dom onsdagar jag inte jobbar nästa termin. Såg tyvärr att det bara kommer att bli var femte onsdag för jag jobbar alla andra. Men det kan vara kul å komma och hälsa på iaf.
Man får väl skaffa sig en till snart så man kan gå HELA tiden igen, haha.

Vid 14.30 åkte vi och hämtade upp Alex som skulle vara barnvakt medans vi åkte och skrev papperna i Östhammar. För er som inte vet så ska vi flytta i början av nästa år och därmed sälja huset. Väldigt skönt att ha papperna skriva nu. Vi skulle även få handpenningen i början av nästa vecka.
Skönt att ha lite fixat, har varit så många frågetecken nu ett tag så det är skönt att man kan få ordning på vissa saker iaf. Vem vet nu kanske man kan börja sova lite bättre om nätterna också.
När vi kom hem slängde Henke iordning lite mat, korv med stuvade makaroner. Efter vi hade ätit åkte vi hem till Cillan å Eva en sväng. Cillan ville visa sin nyårsblåsa som hon skulle köpa. Följde iaf med Cillan ner till ICA för hon skulle handla lite, då kom jag på att jag ville färga håret. Har varit så less på mitt hår nu ett tag.
Så jag köpte med mig hårfärg så fixade vi det.
Här är resultatet.




Ja som ni ser är man brunett igen, hihi. Jag vet, att jag aldrig kan bestämma mig;). Jag blev iaf grymt nöjd. Så får vi väl se hur länge det dröjer innan jag har lessnat igen, haha.

Imorgon ska Oliver till tandläkaren för fösta gången. Efter det ska vi ha en heldag med Malin & Jonathan:). Ska bli grymt skoj. Åker till dom direkt efter vi har varit hos tandläkaren kl 8.40 sen åker vi in till stan vid 11 tiden och käkar på MAX, efter det åker vi på avslutning på öf i Sävja.
Sen får vi ju inte glömma att vi ska kolla på Cillan när hon går Luciatåg på kvällen också, mys:D.

3 kommentarer:

  1. Tack för jätte fin kommentar både i bloggen och på facebook :) så snällt =)

    Va fin du vart i håret, du passar i båda hårfärgerna :) De är jätte fint.

    Så roligt med flytten.. vi flyttar ju också snart :) ska bli kul :) kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fin du blev med brunt hår :)
    Så skönt att ni fixat med papprena nu. En mindre grej att tänka på :) Fått reda på dagisplatsen än? Vi fick på Rubinen som väntat, nervös man blev nu då :S

    SvaraRadera
  3. En promenad i morgon låter kanon :) 10 som vanligt?

    SvaraRadera