onsdag 30 december 2009

Rolig dag, men nu är jag trött;)

Det har verkligen varit en toppenbra dag idag. Har varit på Nickis med Malin & Jonathan och Emma & Elvira, jätteskoj. Tyvärr så tyckte jag nog dock att det var aningen för mycket folk där. Haha vi är ju liksom bortskämda med att få vara där nästan själva. Så nästa gång får bli på en vanlig vardag igen;).
Efter det blev det en sväng till Gränby, där hittade jag lite smått & gott både till mig och Oliver. Blev iaf en lång hoodtröja, en tunika och en mössa till mig. Till Oliver blev det ett par tossor, en tunnare mössa han kan ha under sin vintermössa och en body (med tiger på så klart).
Efter det drog vi till IKEA där jag köpte en hel del till Olivers rum, bla två hyllor, en nattlampa, en mindre matta som han ska ha vid sängen och en massa barngaljar så jag kan hänga lite av hans kläder(det är en sån garderob där vi ska flytta till).
Har även handlat hem det som behövs tills imorgon.

Nyårsafton kommer vi att tillbringa hemma hos Anna, Fredrik & Alexander. Malin, Kristoffer & Jonathan ska också dit. Känner på mig att det kommer att bli en jättebra dag det med.
Får nog se till att komma i säng i bättre tid idag dock, för annars kommer jag att däcka där bort innan tolvslaget;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar