lördag 11 augusti 2012

Underbar känsla

Igår kväll fick jag känna bebisen sparka i magen för första gången. Tycker det är så otroligt häftigt och även om jag varit med om detta två gånger förut så är det minst lika häftigt denna gång:).

Nu förstår ni för kanske för den delen varför denna blogg har varit mer eller mindre DÖD på senaste tiden. Har inte orkat med något annat än att umgås med nästa och kära. Blir spännande och se hur det kommer att gå när jag går tillbaka och jobbar på heltid nästa vecka. Det är ju tur att man får en mjukstart så jag jobbar bara torsdag nästa vecka för att sen vara ledig resten av helgen. Men veckan därpå blir det att jobbar 6 dagar istället, gah. Kommer vara helt sjukt trött efter det.

1 kommentar:

  1. Så mysigt! :) Sparkar i magen kan göra att jag saknar att vara gravid. Det kommer att gå bra att jobba. Du får se till att vila så mycket du kan när du är ledig :)

    Vi ses snart! :)

    SvaraRadera