tisdag 28 augusti 2012

Hann med en del ändå.

Blev ingen rensning i någon garderob idag, gjorde lite i ungarnas rum igår. Och när jag hade lämnat ungarna på dagis idag satt jag igång med tvätten, sen började jag putsa fönsterna. Hann med vardagsrummet, köket och lilla rummet. Sambon tog sovmorgon till 11 sen satt han mest i soffan tills det var dags att åka och jobba vid två. Tydligen hann han inte ens med att spola av mattorna som jag faktiskt bad honom om, suck. Ska man ha något gjort får man tydligen göra det själv. Känns lite lagom tungt då jag känner att jag redan har tusen saker som ska göras och sen har man ju inte världens bästa ork just nu. Just nu funderar jag starkt på att lägga mig på soffan och slappa innan det är dags att fixa med maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar