lördag 4 augusti 2012

Ångesten kryper sig på

kom på idag att jag bara är mammaledig lite mindre än två veckor till:/. Sen är det slut på friden (eller är det då den börjar,haha) och jag återvänder till jobbet. Men känner inte så mycket panik för jag kommer ju bara jobba i typ 3 månader, hehe;). Kommer nog bli ganska skönt att få komma hemifrån och få träffa vuxna människor ett tag. Nog för att jag gör det nu med, men oftast är ju barnen också med. Det jag känner ångest över är att sommaren närmar sig sitt slut, vill verkligen inte:(.
Som vanligt här hemma har det hänt en hel del sen sist jag skrev. Dels så fick sambon för sig att köpa ett utomhus spa så där har vi suttit och myst nästan varje kväll den senaste veckan:). Självklart har det blivit en massa bad i den även på dagen när barnen har varit med.
Nästa helg drar vi iväg med en del av mammagänget som träffades innan våra första barn kom. Ska verkligen bli kul att träffa alla, vissa var det verkligen på tok för längesen man såg.
Nej nu blir det nog att slänga ihop lite mat.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg:)

1 kommentar:

  1. Ja man får njuta den tid man har med dom små. Vilka är ni som ska ses nästa helg då? Ska ni göra nåt roligt?
    Ha en fortsatt härlig sommar!!
    Kram Emelie,Vilja o Noomi

    SvaraRadera